Tipptasemel ja põnevate toitude hulk on meie restoranides kõvasti tõusnud, teeninduse tase aga jäänud oluliselt sellest maha. See pole ainult väikeste linnade häda, ka turismikeskustes Tallinnas, Tartus ja Pärnus on nii. Hea toidu ja hea teeninduse armastajatena soovime panustada teenindustaseme tõstmisse kogu Eesti HoReCa sektoris.

Hospitality industry ehk külalislahkuse ärivaldkond on väga suur. Ka toidumaastik on kirju, toitlustusäri ränkraske ja vägagi konkureeriv. Inimesed armastavad hästi süüa, kuid ka kõige maitsvamast toidust võib jääda suhu kibe maitse, kui külalislahkus ja teenindusoskused toidu ja joogi pakkumiseks puuduvad. Tihtipeale juhtub, et uue personali väljaõppele ei pöörata piisavat tähelepanu, samas võib just verivärske teenindaja kujundada kogu maja maine. Kuid ka pikemalt teenindaja ametit pidavate inimeste teenindustase Eestis jätab soovida – erialane koolitus on juhuslik, kvaliteedistandardid ebaselged, suhtlusoskused tagasihoidlikud, seda nii saalis kui leti taga.

Aitame sektori ettevõtete juhtidel koos personaliga teadvustada, kuidas läbi teeninduse kujuneb ettevõtte „nägu“ ja kuidas seesama „nägu“ dikteerib otseselt äri edukuse. Lihtsustatult öeldes - kas hakkab õitsema või närtsib. Sellepärast on meie koolitusprogrammis nii juhtimis,- meeskonnatöö kui teenindusoskuste moodulid, seda kõike sektorispetsiifiliselt.

Koolitusprogramm on kujundatud eeskätt suurematele ettevõtetele (hotellid, spa-keskused, kruiisilaevad), kelle teenindajad peavad majasiseselt mitmete kohvikute / restoranide vahel roteeruma ja kohanema uute klientide, menüüde ja olukordadega ja seda igapäevaselt. Samuti ka ettevõtetele, kelle teeninduspersonal tihedalt vahetub või tuleb hooajaliselt juurde lisapersonali.

Kogu koolitusprogrammi läbinud ettevõte võib suure kindlusega kuulutada ennast lahkeks majaks, mida kliendid hea meelega külastavad.

IMG 7003