Blogi
- Hedvig Evert
Eelmises blogis lubasin kirjutada, kuidas on seotud omavahel loovus, Dieseli kaubamärk ja akadeemiline ning emotsionaalse intelligentsus. Püüan seda alljärgnevalt teha.
Käesoleva aasta algul tuli tuntud kaubamärgil Diesel välja kampaania Be Stupid (ole rumal). See hõlmas ulatuslikku audiovisuaalset lahendust, kus loovate ning kohati vägagi intrigeerivate piltide ja videomaterjali kaudu püüti näidata ehtsate elus ettetulevate olukordade kaudu, miks on vahel arukas olla rumal, tobe ja kontrollimatu.
- Piret Bristol
Ja juba ongi fantaasia lendama läinud ning lugu igaühe peas sündimas. Seda, et laste arengule on muinasjuttude kuulamine väga tähtis, teame hästi. Vähem levinud on teadmine, et sama meetodit saame kasutada ka oma ettevõtte või meeskonna arendamisel. Miks mitte asendada rutiiniks kujunenud koosolek muinasjutu loomise tunniga?
Olen kasutanud lugusid ja muinasjutte meeskonnakoolitustel, kus põhiteemaks väärtused. Osadel meeskondadel on olnud soov luua uued väärtused, teised on tahtnud olemasolevaid ümbersõnastada või kinnistada. Tallinna Ülikooli tudengitega sündis muinasjutt - Kultuuripealinn 2011.
- Ülo Vihma
- Hedvig Evert
- Piret Bristol